hidelogo
دانلود پایان نامهشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷

دانلود مقاله نقش واسط اختلاف خودپنداره در روابط بين ارزش ها و فرديت مبتني بر انگيزه مشتريان محصولات کالاهاي لوکس – مقاله باز

دانلود مقاله نقش واسط اختلاف خودپنداره در روابط بین ارزش ها و فردیت مبتنی بر انگیزه مشتریان محصولات کالاهای لوکس

دانلود مقاله نقش واسط اختلاف خودپنداره در روابط بین ارزش ها و فردیت مبتنی بر انگیزه مشتریان محصولات کالاهای لوکس

 

 

 

خلاصه مقدمه نقش واسط اختلاف خودپنداره در روابط بین ارزش ها و فردیت مبتنی بر انگیزه مشتریان محصولات کالاهای لوکس :

طبق نظریه مک کسنبی و کو (١٩٩٠) بازار کالاهای لوکس بیش از ٨۶ میلیون دلار براورد می شود در حالیکه سال ٢٠٠۵ گروه مشاوره بوستون ان را ٨۴٠ میلیون دلار در سرتاسر جهان برآورد کردند ( فیسک و سلیویستن ٢٠٠۴) ، این بازار رشد چشمگیری را در ٢٠ سال گذشته تجربه کرده است و تنها اخیرا در سال ٢٠٠٨، حجم فروش کل ان با کاهش ٢ درصدی در قیاس با ٢٠٠٨ گزارش کرده است ( باین و کامپنی ٢٠٠٩) که این به پایین امدن اقتصاد جهانی بر می گردد . این کاهش در این بازار به خصوص شرکت های تولید کالاهای لوکس نشان از سخت تر شدن اختلافات انها در بازار رقبا می باشد بازاریابی محصولات لوکس توجه کمتری را از ناحیه دانشگاهیان و دست اندرکاران داشته است این را می توان به وجود مشکلات در تعریف مفهوم کالاهای لوکس توضیح داد و بنابراین آن ، مشتریان کالاهای لوکس را از مشتریان غیر لوکس جدا می سازد . فاکتور اصلی به تمیز کردن کالاهای لوکس از کالاهای غیر لوکس می پردازند که از مزیت روان شناختی برخوردار هستند که ممکن از نظر کاربردی مهم باشند.

( رینگرون و جانسون ٢٠٠۴) کورنل (٢٠٠٢) اظهار می دارد که کالاهای لوکس بطور خاص تعریفی دشوار دارند و آن با مولفه های کلیدی همراه هستند عوامل قوی درگیری انسانی ،عرضه خیلی محدود و شناخت مجدد ارزش توسط دیگران با توجه به فقدان تعاریف واحد کالاهای لوکس ،زمینه های مطالعه و پژوهش ما را فراهم و متوجه تعریف فوق الذکر کالاهای لوکس کرده است.

نظریه کلاس اوقات فراغت وبلون معرف

اصلاح ” مصرف آشکار ” را برای تعریف رفتار مشتری

به منظور علامت ثروت ، قدرت و جایگاه او باشد

ولایبنشنتاین (١٩۵٠) طبق پژوهش اش روی نوع شناسی ارائه اثر اسنوب و باند بازی می پردازد.

 

 

 

موضوعفرمت فایل هاتعداد صفحاتحجم فایلمنابعدانلود
نقش واسط اختلاف خودپنداره در روابط بين ارزش ها و فرديت مبتني بر انگيزه مشتريان محصولات کالاهاي لوکسWORD13135 کیلوبایتدارد
4,900 تومان – خرید

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات و ارسال نظر