hidelogo
دانلود پایان نامهشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷

دانلود پایان نامه بررسی آشنایی مدیران با میزان مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC

دانلود پایان نامه بررسی آشنایی مدیران با میزان مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC

دانلود پایان نامه بررسی آشنایی مدیران با میزان مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC

 

 

 

 

خلاصه ای از پایان نامه :

پژوهش حاضر درصدد پاسخگویی به این سؤال است که بر اساس قرائن موجود تجربی و علمی، مدیران بازارایابی شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه مواد شوینده مستقر در تهران، تا چه میزان با مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه (IMC) آشنا بوده و تا چه میزان از تکنیکهای آن در طراحی استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.
ارتباطات بازاریابی به مدیران یادآوری می کند که همه عناصر تبلیغات و ارتباطات باید به صورت یکپارچه با یکدیگر هماهنگ شوند تا همانند صدای سازهای یک ارکستر سمفونیک که هدف مشخصی را دنبال می کند به گوش برسند.
امروزه با توجه به جهانی شدن و توسعه فن آوری های نوین، مفاهیم جدیدی منجمله، بازاریابی ارتباطی ارائه شده است. مفهوم IMC فرصتهای زیادی در پیش روی شرکتهای مختلف قرار داده است.

 

 

مشخصات 
فرمت فایل هاWORD
حجم فایل
تعداد صفحات798 کیلوبایت
گروه هااقتصاد
مقطعکارشناسی - ارشد
پروپوزالندارد

 

 

قسمتی از فهرست پایان نامه بررسی آشنایی مدیران با میزان مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC :

چکیده
مقدمه‌
فصل‌ اول‌: کلیات‌
۱-۱-‌ بیان مسئله‌
۲-۱ـ اهمیت تحقیق
۳ـ۱ـ اهداف‌ تحقیق
۴ـ۱ـ سؤالات‌ تحقیق‌
۵ـ۱ـ جامعه‌ آماری‌
۶ـ۱ـ روش‌ تحقیق‌
۷ـ۱ـ تکنیک‌ جمع‌آوری‌ اطلاعات‌ (ابزار پژوهشگ۹)
۸ـ۱ـ روش‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ اطلاعات‌
۹ـ۱ـ موانع‌ تحقیق‌
۱۰-۱-یافته های پژوهش
۱۱-۱- مبانی نظری
۱-۱۱-۱- نظریه جریان دو مرحله ای
۲-۱۱-۱- نظریه استحکام
۳-۱۱-۱- نظریه استفاده- رضایتمندی
۴-۱۱-۱- نظریه سلسله مراتب تأثیرات ارتباطی
۵-۱۱-۱- نظریه پذیرش
۶-۱۱-۱- نظریه انگیزشی
۷-۱۱-۱- نظریه های خصیصه منفرد
۸-۱۱-۱- نظریه شخصیتی چند خصیصه ای
۹-۱۱-۱- نظریه های مخاطب شناسی
فصل‌ دوم‌: بررسی‌ ادبیات‌

برای دانلود فهرست کامل این پایان نامه اینجا کلیک کنید…

 

 

موضوعمقطع تحصیلیگرایشمنابعدانلود
بررسی آشنایی مدیران با میزان مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMCکارشناسی - ارشدعلوم اقتصادیدارد
14,900 تومان – خرید

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات و ارسال نظر