hidelogo
دانلود پایان نامهپنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷

دانلود پایان نامه بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات

دانلود پایان نامه بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات

دانلود پایان نامه بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات

 

 

 

خلاصه ای از مقدمه پایان نامه :

سازمان ها و تشخیص داده اند که مشتریان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد، می نگرند.
مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند.
مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود.

 

 

مشخصات 
فرمت فایل هاWORD
حجم فایل371 کیلوبایت
تعداد صفحات173
گروه هامدیریت دولتی
مقطعکارشناسی ارشد
پروپوزالندارد

 

قسمتی از فهرست پایان نامه بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات :

فصل اول :کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ مساله اصلی تحقیق
۱-۳ تشریح و بیان موضوع
۱-۴ ضرورت انجام تحقیق
۱-۵ مدل تحقیق
۱-۶ فرضیات تحقیق
۱-۷ اهداف اساسی از انجام تحقیق
۱-۸ قلمرو انجام تحقیق
۱-۹ تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تحقیق
۱-۱۰ محدودیتهای تحقیق

فصل دوم : ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
۲-۱ مقدمه
بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۲ تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط‌ با مشتری
۲-۳ تعاریف CRM
۲-۳-۱ اهداف CRM
۲-۳-۲ اصول CRM
۲-۳-۳ مؤلفه‌های CRM
۲-۳-۳-۱ مشتری
۲-۳-۳-۲ روابط
۲-۳-۳-۳ مدیریت
۲-۳-۴ فواید مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۳-۵ فرآیندهای اصلی CRM
۲-۳-۶ چرخه فرآیند CRM
۲-۳-۶-۱ کشف دانستنی‌های

برای دانلود فهرست کامل این پایان نامه اینجا کلیک کنید…

 

 

موضوعمقطع تحصیلیگرایشمنابعدانلود
بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادراتارشدمالیدارد
9,900 تومان – خرید

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات و ارسال نظر