hidelogo
دانلود پایان نامهپنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷

دانلود پایان نامه بررسی کیفیت خدمات بانک الکترونیکی بر میزان رضایت مشتری

دانلود پایان نامه بررسی کیفیت خدمات بانک الکترونیکی بر میزان رضایت مشتری

دانلود پایان نامه بررسی کیفیت خدمات بانک الکترونیکی بر میزان رضایت مشتری

مطالعه موردی : شعب مختلف بانک مسکن شهرستان بجنورد

 

 

 

خلاصه ای از مقدمه پایان نامه :

در گذشته به دلایل متعددی نظیر فزونی تقاضا بر عرضه و محدود بودن رقابت در زمینه های مختلف، به خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه چندانی نمی شد و افراد مجبور بودند کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را با هر کیفیتی دریافت کنند . در سالهای اخیر، به علت افزایش عرضه و رقابت، سازمانهای تولیدی و خدماتی جهت حفظ بقا و افزایش سودآوری و سهم بازار خویش مجبور به ارائه کالاها و خدماتی متنوعتر، با کیفیت تر و متناسب با خواسته ها، تمایلات و سلیقه های مشتریان شدند . از سویی دیگر، آگاهی مشتریان از کالاها و خدمات نیز افزایش یافته و با افزایش تعداد رقبا، دیگر پذیرای هر نوع کالا یا خدمتی نمی باشند.

 

مشخصات 
فرمت فایل هاWORD
حجم فایل268 کیلوبایت
تعداد صفحات60
گروه هامدیریت بازرگانی
مقطعکارشناسی
پروپوزالندارد

 

قسمتی از فهرست پایان نامه بررسی کیفیت خدمات بانک الکترونیکی بر میزان رضایت مشتری :

 

چکیده
فصل اول کلیات تحقیق
۱-۱)مقدمه
۱-۲)عنوان تحقیق
۱-۳) بیان و تشریح مسئله
۱-۴) اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۵ ) اهداف تحقیق
۱-۶) چارچوب نظری
۱-۶-۱) متغییر مستقل
۱-۶-۲)متغییر وابسته
۱-۷) فرضیات تحقیق
فرضیه اول
فرضیه دوم
فرضیه سوم
۱-۸) قلمرو تحقیق
۱-۸-۱) قلمرو موضوعی
۱-۸-۲) قلمرو مکانی
۱-۸-۳) قلمرو زمانی
۱-۹ ) روش کار
۱-۹-۱) نوع روش تحقیق
۱-۹-۲) روش گردآوری اطلاعات
۱-۹-۳ ) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۱۰) تعریف اصلاحات
۱-۱۰-۱)تعاریف مفهومی
۱-۱۰-۱-۱)کیفیت خدمات
۱-۱۰-۱-۲)بانکداری الکترونیکی
۱-۱۰-۲)تعریف عملیاتی

برای دانلود فهرست کامل این پایان نامه اینجا کلیک کنید…

 

موضوعمقطع تحصیلیگرایشمنابعدانلود
بررسی کیفیت خدمات بانکی الکترونیکی بر میزان رضایت مشتریکارشناسیمدیریت بازرگانیدارد
6,900 تومان – خرید

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات و ارسال نظر