hidelogo
دانلود پایان نامهپنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷

شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر گرایش خرید اینترنتی و روش ارزیابی فازی – مقاله باز

دانلود پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر گرایش خرید اینترنتی و روش ارزیابی فازی

دانلود پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر گرایش خرید اینترنتی و روش ارزیابی فازی

خرید اینترنتی

 

 

خلاصه ای از مقدمه پایان نامه :

تجارت الکترونیک عامل بروز تغییرات زیادی در کسب و کارها چه در سطح خرده فروشی و چه درسته تجارت بین سازمان ها بوده و مزایای متعددی را فرا روی سازمان ها قرار داده است. یکی از موضوعات مطرح در زمینه تجارت الکترونیک سازمان با مصرف کننده (یا انواع دیگر تجارت الکترونیک که در یک سوی آن مصرف کننده قرار دارد) بحث رفتار آنلاین مصرف کننده و فرآیند خرید آنلاین و انگیزه های مصرف کننده برای خرید آنلاین است. در کسب و کار چرخه تجارت الکترونیک مصرف کنندگان، اینترنت را به دلایل و اهداف مختلفی استفاده می کنند مانند جستجو برای ویژگی های محصول، قیمت و یا بررسی انتخاب محصولات و خدمات از طریق اینترنت. از طرفی در خرید و فروش امروزه فرآیند بازاریابی بر اساس اثر متقابل بین کسب و کار و مشتریان است تبلیغات به عنوان یک ابزار مدیریتی محبوب برای معامله می باشد. این ابزار مدیریتی به تجزیه و تحلیل دوباره و طراحی مجدد اشاره می کند.

 

 

مشخصات 
فرمت فایل هاWORD
حجم فایل654 کیلوبایت
تعداد صفحات102
گروه هامدیریت
مقطعکارشناسی ارشد
پروپوزالندارد

 

 

قسمتی از فهرست پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر گرایش خرید اینترنتی و روش ارزیابی فازی :

چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱٫ مقدمه
۱-۲٫ بیان مساله
۱-۳٫ اهمیت موضوع
۱-۴٫ اهداف تحقیق
۱-۴-۱٫ هدف اصلی
۱-۴-۲ اهدف فرعی
۱-۴-۳٫ هدف کاربردی
۱-۵٫ سوالات تحقیق
۱-۵-۱٫ سوال اصلی
۱-۵-۲٫ سوالات فرعی
۱-۶٫ فرضیه های تحقیق
۱-۷٫ قلمرو تحقیق
۱-۷-۱٫ قلمرو موضوعی
۱-۷-۲٫ قلمرو مکانی
۱-۷-۳٫ قلمرو زمانی
۱-۸٫ تعاریف نظری و عملیاتی
۱-۸-۱٫ تعاریف نظری
۱-۸-۲٫ تعریف عملیاتی
۱-۹٫ ساختار پایان نامه

برای دانلود فهرست کامل این پایان نامه اینجا کلیک کنید…

 

 

موضوعمقطع تحصیلیگرایشمنابعدانلود
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر گرایش خرید اینترنتیارشدمدیریت بازرگانیدارد
19,900 تومان – خرید

نظرات و ارسال نظر