hidelogo
دانلود پایان نامهشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ادراک ریسک بر روی ادراک تصویر فروشگاه – مقاله باز

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ادراک ریسک بر روی ادراک تصویر فروشگاه

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ادراک ریسک بر روی ادراک تصویر فروشگاه

( مورد مطالعه )

 

 

 

خلاصه ای از مقدمه پایان نامه :

مصرف‌ کنندگان نیز در هنگام خرید محصول با یک فرایند پیچیده مواجه ‌اند، به‌ طوری‌ که عواملی ازجمله عواطف و احساسات و عوامل اقتصادی تصمیم ‌گیری مصرف‌ کننده را در هنگام خرید تحت تأثیر قرار می ‌دهد.
در این فصل کلیات پژوهش شامل بیان مسئله، اهداف پژوهش، اهمیت و ضرورت و … بیان شد؛ و فصل دوم پژوهش از دو بخش تشکیل ‌شده است. در بخش اول مبانی نظری پژوهش و در بخش دوم این فصل پژوهش ‌های انجام‌ شده در ارتباط با این پژوهش آورده شده است. در فصل سوم پژوهش روش انجام پژوهش ارائه می ‌گردد که شامل روش پژوهش، جامعه و نمونه آماری، قلمرو پژوهش، اهداف پژوهش، فرضیات پژوهش، نحوه ی اندازه گیری متغیرهای پژوهش و آزمون‌ های مورد استفاده در پژوهش بیان‌ شده است. در فصل چهارم پژوهش به تحلیل داده های جمع‌ آوری‌شده و آزمون فرضیات پرداخته ‌شده است و درنهایت در فصل پنجم پژوهش به خلاصه و نتیجه گیری پژوهش، جمع بندی یافته‌ های پژوهش و ارائه پیشنهاد‌ها پرداخته ‌شده است.

 

 

مشخصات 
فرمت فایل هاWORD
حجم فایل2.7 مگابایت
تعداد صفحات83
گروه هامديريت بازرگاني
مقطعکارشناسي ارشد
پروپوزالدارد

 

 

قسمتی از فهرست پایان نامه بررسی تأثیر ادراک ریسک بر روی ادراک تصویر فروشگاه :

چکیده
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱٫ مقدمه ۳
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴٫ اهداف پژوهش
۱-۵٫ فرضیه های پژوهش
۱-۶٫ تعاریف عملیاتی مفاهیم کلیدی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱٫ مقدمه
۲-۲٫ مبانی نظری
۲-۲-۱٫ تصویر قیمت
۲-۲-۲٫ آگاهی قیمت
۲-۲-۳٫ تصویر فروشگاه
۲-۲-۴٫ تصویر برند
۲-۲-۵٫ تصویر ذهنی از برند
۲-۲-۶٫ ریسک
۲-۲-۶-۱٫ ریسک ادراک‌شده
۲-۲-۶-۲٫ انواع ریسک ادراک‌شده
۲-۲-۶-۳٫ ریسک مالی

برای دانلود فهرست کامل این پایان نامه اینجا کلیک کنید…

 

 

موضوعمقطع تحصیلیگرایشمنابعدانلود
بررسی تأثیر ادراک ریسک بر روی ادراک تصویر فروشگاهارشدداخليدارد
24,900 تومان – خرید

نظرات و ارسال نظر